About the concept of content in the theory and practice of design: reflections in images and text.
This publication is meant to serve as an extension to the After School Club 2013 at Offenbach Academy of Art & Design. It contains texts and visual statements on this year’s subject, by means of which we hope to provide a reference point for finding an own unique approach to the subject matter. Among the contributors are the speakers, theoreticians and respective teams of previous and this year’s edition of the festival.
Release date: March 2013
Size: 105 & 148mm
Features: 100 pages, full color, softcover
Languages: English/German
Price: €7,00 + shipping
Link: http://www.afterschoolclub.de
Text Contributors:
Christian Janecke, Els Kuijpers, Marc Ries, Luciane Pisani
Visual Contributors:
Mirko Borsche, Jan Buchczik, Anthony Burrill, Benjamin Franzki, Serafine Frey, Sebastian Haslauer, Frank Höhne, Mario Hombeuel, Hort, Tim Jüdemann, Simon Keckeisen, Robin Klußmann, Nadine Eleni Kolodziey, Eike König, Felix Krapp, Anne Krieger, Evelyn Laube, Alexander Lis, Antoine & Manuel, Stefan Marx, Philipp Möller, Jan Münz, Sebastian Pataki, Anna Skopp, Niklaus Troxler, Jordy van den Nieuwendijk, Vier5
Darum sollte eine Firma Giveaways nutzen:
Rolex Uhren: Darum sind sie nach wie vor angesagt
Was tut sich im Online-Marketing 2024?
Einbruchschutz für Eigenheime: Die Grundlagen im Überblick
Die Top 5 Vorteile einer Social Media Werbeagentur buchen
Die Qual der Wahl – Erfolg im Internet – die Auswahl der Webagentur
Entdecke die neuesten Trends in Damenmode: Stilvoll und zeitlos
E-Mail-Outreach betreiben: Die besten Tipps, um effektiv Entscheider zu erreichen
Werbebotschaften – der Motor für den Verkauf
Webdesign – was müssen Unternehmen beachten?
Welche Werbe- und Designtrends sind für 2024 zu erwarten?
Windows für Mac-Liebhaber: Die besten Tipps im Umgang
Designmöglichkeiten in Windows: So personalisierst du deinen Desktop