The new business cards for the business of Filip Triner had to express what he stands for as a designer, namely creating beautiful design that makes impact. To achieve that it was necessary to find a print specialist to help turning the vision into reality.
The frontside of the business card is printed as a black foil stamp on a 352gsm white paper. The backside on the contrary is printed as a white foil stamp on a 352gsm light grey paper. Both sides were printed separately using two different „clichés“ ( printing plates). After the printing process, both papers were duplexed to achieve a final thickness of 700gsm to make them stand out. To finish the desired corporate design look the business cards were precisely cut and the edges were painted using two layers of neon yellow corporate paint color.
Design and Execution
Filip Triner
Rolex Uhren: Darum sind sie nach wie vor angesagt
Was tut sich im Online-Marketing 2024?
Mit einer cleveren SEO die Sichtbarkeit im Netz erhöhen
Einbruchschutz für Eigenheime: Die Grundlagen im Überblick
Moderne Heizsysteme: Welche Heizungsanlagen versprechen die größte Energieersparnis?
Die Top 5 Vorteile einer Social Media Werbeagentur buchen
Entdecke die neuesten Trends in Damenmode: Stilvoll und zeitlos
E-Mail-Outreach betreiben: Die besten Tipps, um effektiv Entscheider zu erreichen
Werbebotschaften – der Motor für den Verkauf
Webdesign – was müssen Unternehmen beachten?
To-go-Verpackungen mit Persönlichkeit
Windows für Mac-Liebhaber: Die besten Tipps im Umgang
Ein praktischer Leitfaden für Marketer, die KI nutzen wollen
Chaotisches Genie oder einfach schusselig? Fünf Tipps für den besseren Merker
Warum mehrsprachiger Content unerlässlich für globale Marken ist