Boundaries in the design field are shifting – borders are challenged and constantly expanding trough new tools such as code, animation and dimensionality. Those means become increasingly important, shaping a new visual language and creating new experiences. Following the Aabbc exhibition, which brought together contemporary international graphic designers, we initiated Taaalks, a networking and exchange event, which brings together creatives and designers seeking for new perspectives.
For this event, we have developed a visual identity that contains website and animations as well as posters, stickers, invitation cards and so on. The branding is characterized by the use of strong colors, contrasts and moving shapes. By the constant reposition of the shapes and colors, there arises a huge variety of optical illusions and shifting perspectives, representing new design process at the intersection of design and coding.
Agentur
Moby Digg
Photography
Hans Findling
Die Top 5 Vorteile einer Social Media Werbeagentur buchen
Die Qual der Wahl – Erfolg im Internet – die Auswahl der Webagentur
Entdecke die neuesten Trends in Damenmode: Stilvoll und zeitlos
E-Mail-Outreach betreiben: Die besten Tipps, um effektiv Entscheider zu erreichen
Festplatte abgestürzt – das sind die 3 häufigsten Gründe!
Werbebotschaften – der Motor für den Verkauf
Webdesign – was müssen Unternehmen beachten?
Limitierte Editionen: Das Phänomen von exklusiven Sneaker-Veröffentlichungen
To-go-Verpackungen mit Persönlichkeit
Die Vorteile eines eigenen Website-Servers: Das sind sie
Veröffentlichung der eigenen Arbeit
Den Ort finden, an dem Kreativität am besten entsteht
Handwerk trifft auf High-Design: Die Exzellenz von Möbeln ‘Made in Germany’
Job als Konferenzdolmetscher – welche Voraussetzungen müssen erfüllt werden?