Branding and Packaging Design for the Berlin based Start-Up Oh my dough.
Oh my dough is a food brand that produces eatable raw cookie dough. Each flavor got his own pattern and shows the ingredients of the product. The logo shows a cookie with a spoon. Eatable cookie dough is a new unknown product for the German market, so the Logo should helps to introduce this new product.
Three ads, one clean product shot and one animated gif have been created for the product. The set design shows an abstract dinner situation in different monochrome color settings, one for each flavor. The warm light in combination with the carefully picked arrangement create a romantic atmosphere with a touch of fun and represent perfectly the character of this product.
Designer
Lilly Friedeberg
Ann-Christin Euler
Photography
Marc Oortman
Die Top 5 Vorteile einer Social Media Werbeagentur buchen
Die Qual der Wahl – Erfolg im Internet – die Auswahl der Webagentur
E-Mail-Outreach betreiben: Die besten Tipps, um effektiv Entscheider zu erreichen
Werbebotschaften – der Motor für den Verkauf
Webdesign – was müssen Unternehmen beachten?
Welche Werbe- und Designtrends sind für 2024 zu erwarten?
Limitierte Editionen: Das Phänomen von exklusiven Sneaker-Veröffentlichungen
Die Vorteile eines eigenen Website-Servers: Das sind sie
Das richtige Produkt im Netz finden: Die Welt der SEO-Agenturen
Den Ort finden, an dem Kreativität am besten entsteht
Deutsches Design beim Bauen – das sind die wichtigsten Merkmale
Chaotisches Genie oder einfach schusselig? Fünf Tipps für den besseren Merker
Gestaltung des Glücks: Wie visuelles Design die Wahrnehmung von Gewinnchancen beeinflusst
Designmöglichkeiten in Windows: So personalisierst du deinen Desktop