Self promotional tools just have to work … simple as that. Experience shows that promotional campaigns work best when they are honest and authentic without trying to be something or someone they are not. It can always be funny, edgy or have a little twist to make it interesting – Don´t be afraid not to be taken seriously. What the world doesn’t need is another repetitive idea or design just to play it safe. As this is our credo, we decided to send out pizza cartons to promote ourselves … Thekitchen, a stuttgart based brand strategy, brand communication and design agency dedicated to functional high quality ideas and design. Inside the carton you will find our businesscard with the additional sentence „We deliver!“ Some red hot chili peppers were added as well, because we promoted #spiceitup and #addsomelove online before and also on our compliment cards. Also part of our self promotional campaign is our customized toothpick set.
Agency
Thekitchen
Mit einer cleveren SEO die Sichtbarkeit im Netz erhöhen
Einbruchschutz für Eigenheime: Die Grundlagen im Überblick
Moderne Heizsysteme: Welche Heizungsanlagen versprechen die größte Energieersparnis?
Die Top 5 Vorteile einer Social Media Werbeagentur buchen
Entdecke die neuesten Trends in Damenmode: Stilvoll und zeitlos
E-Mail-Outreach betreiben: Die besten Tipps, um effektiv Entscheider zu erreichen
Festplatte abgestürzt – das sind die 3 häufigsten Gründe!
Werbebotschaften – der Motor für den Verkauf
Welche Werbe- und Designtrends sind für 2024 zu erwarten?
Limitierte Editionen: Das Phänomen von exklusiven Sneaker-Veröffentlichungen
To-go-Verpackungen mit Persönlichkeit
Die Vorteile eines eigenen Website-Servers: Das sind sie
Ein praktischer Leitfaden für Marketer, die KI nutzen wollen
Vielfalt der Druckverfahren im Etikettendruck
Warum mehrsprachiger Content unerlässlich für globale Marken ist
Job als Konferenzdolmetscher – welche Voraussetzungen müssen erfüllt werden?
Nachhaltige Etiketten drucken: Worauf muss man achten?