By itself, a Smartphone is only an expensive piece of plastic. Only with a powerful network it becomes an extraordinary device. And how does a smartphone get its power? Excatly, you insert the correct SIM card. At best, a Vodafone SIM card. What will happen then, and what power the Vodafone network brings, is being experienced by a young man in a spectacular TV ad. Not just 66 seconds of high speed but also full entertainment. And it would not be Vodafone, if the song would`t become a hit again.
Advertising Agency
Jung von Matt/Alster
Executive Creative Director
Goetz Ulmer
Creative Director
Andres Blumenthal, Simon Hiebl
Art Director
Pavel Bondarenko
Copywriter
Heiner Twenhaefel
Director
Sebastian Strasser
Account Director
Rene Requardt
Production
Radical Media
Post Production
Time Based Arts
Werbebotschaften – der Motor für den Verkauf
Webdesign – was müssen Unternehmen beachten?
Welche Werbe- und Designtrends sind für 2024 zu erwarten?
Limitierte Editionen: Das Phänomen von exklusiven Sneaker-Veröffentlichungen
To-go-Verpackungen mit Persönlichkeit
Die Vorteile eines eigenen Website-Servers: Das sind sie
Veröffentlichung der eigenen Arbeit
Windows für Mac-Liebhaber: Die besten Tipps im Umgang
Deutsches Design beim Bauen – das sind die wichtigsten Merkmale
Vielfalt der Druckverfahren im Etikettendruck
Wie Design unser Leben beeinflusst
Digitale Kunst: Fusion von Technologie und Kreativität
Design und Cybersicherheit: Die Symbiose von Form und Funktion