The story of Linvard Bo Lapp and his travelling companion Ephraim Fao is one of discovery. Scouring the globe to unearth the sweetest delicacies of far-away countries, they write down their thoughts and experiences at the end of each long and eventful day – and in these pages they find the inspiration for their unique creations.
On their latest trip, the two sweet-toothed travellers went on to explore Australia. A constant companion during this trip were the finest macadamia nuts and delicious raw cacao. And soon the idea was born to transform this sweet lifestyle into a unique recipe.
The result are five Lapp&Fao Macadamia Butters, all of which will bring the sweet taste of far away lands to your breakfast table. The new packaging idea shows snippets of a never-ending summer and follows the two globe trotters on their search after the perfect wave and golden sunrise of all.
Enjoy the sweet life.
Agency
Studio Chapeaux
Creative Diretion
Nils R.Zimmermann
Illustration
Andreas Klammt
Rendering
Max Toth
Die Kunst der Rahmung: Wie Bilderrahmen das Design beeinflussen
Personalisierte Werbegeschenke für eine starke Kundenbindung?
Innovative Verpackungslösungen: Nachhaltigkeit trifft Design
Lichtdesign in der Architektur: Eine harmonische Verbindung für fesselnde Räume
Tipps zur Inspiration für deine Grafikdesign-Projekte
Alles, was man beim Wechsel der Mobilfunknummer tun muss
Farbliche Neugestaltung des Badezimmers
Die besten Tools und Strategien zur Verwaltung von Projektbudgets
Aufregendes Design: Esszimmermöbel aus verschiedenen Materialien
Designtrends beim Hausbau in Deutschland
Ihre eigenen Entwürfe in Form eines Gemäldes? Entdecken Sie Malen nach Zahlen!
Aus alt mach neu – Neues Baddesign mit einfachen Mitteln
Warum ist Körperpflege so wichtig
Warum Designer soziale Medien nutzen sollten
Grafikdesign — das Zusammenspiel von Kunst und Digitalisierung
Corporate Design auch im Handwerk? So erreichen Handwerksbetriebe einen Wiedererkennungswert
Verbessern Sie Ihr Home-Office mit dieser Ausstattung
Was tut sich im Online-Marketing 2024?