Our whole world in our pocket. A compass, a communicator, a radar, a diary, a calendar our smartphone became above all — both — a friend and foe. The mobile human interface has become our second home which we always carry on ourselves. We wander from global herds back to local herds. The more the world expands, the more we look after small communities with similar interests. Today we see the rising of a networked society of things and people. saya acts as a platform for the user striving for happiness and personal luck. Within this platform, there are many levels of information as well as it’s users with different stories, needs, and desires. Things and people, who apparently seem to be detached from each other are recomposed in manifold combinations.
Agency
Vito Bica
Creative / Art Direction
Vito Bica
Karin Greisner
Darum sollte eine Firma Giveaways nutzen:
Rolex Uhren: Darum sind sie nach wie vor angesagt
Was tut sich im Online-Marketing 2024?
Mit einer cleveren SEO die Sichtbarkeit im Netz erhöhen
Einbruchschutz für Eigenheime: Die Grundlagen im Überblick
Moderne Heizsysteme: Welche Heizungsanlagen versprechen die größte Energieersparnis?
Die Qual der Wahl – Erfolg im Internet – die Auswahl der Webagentur
Entdecke die neuesten Trends in Damenmode: Stilvoll und zeitlos
E-Mail-Outreach betreiben: Die besten Tipps, um effektiv Entscheider zu erreichen
Festplatte abgestürzt – das sind die 3 häufigsten Gründe!
Werbebotschaften – der Motor für den Verkauf
Welche Werbe- und Designtrends sind für 2024 zu erwarten?
Den Ort finden, an dem Kreativität am besten entsteht
Ein praktischer Leitfaden für Marketer, die KI nutzen wollen
Designmöglichkeiten in Windows: So personalisierst du deinen Desktop
Nachhaltige Etiketten drucken: Worauf muss man achten?