Heartfulness Germany invited us to increase their visibility by creating a website with a new brand identity. The unique identity is tailored to the new target group, identified in an extensive workshop. The color palette feels timeless, vibrant yet soft, evoking relaxation. Contrasting typography with Marydale and Avenir – individuality and clarity.
The site intended to offer an easy access to meditation. It has also an informative function, so it should distinctly and clearly provide lots of major information and short exercises on the topics of meditation, stress management and communication.
Heartfulness is a meditation method and has the world’s largest network of non-profit meditation trainers and a global community. They help with stress management, health, self-development, inner peace and the evolution of consciousness through a simple, heart-based meditation that is accessible to everyone.
Made in Munich by Andrea Mönch und Rike Michaelsen
Darum sollte eine Firma Giveaways nutzen:
Rolex Uhren: Darum sind sie nach wie vor angesagt
Was tut sich im Online-Marketing 2024?
Mit einer cleveren SEO die Sichtbarkeit im Netz erhöhen
Einbruchschutz für Eigenheime: Die Grundlagen im Überblick
Moderne Heizsysteme: Welche Heizungsanlagen versprechen die größte Energieersparnis?
Die Top 5 Vorteile einer Social Media Werbeagentur buchen
E-Mail-Outreach betreiben: Die besten Tipps, um effektiv Entscheider zu erreichen
Limitierte Editionen: Das Phänomen von exklusiven Sneaker-Veröffentlichungen
Windows für Mac-Liebhaber: Die besten Tipps im Umgang
Vielfalt der Druckverfahren im Etikettendruck
Chaotisches Genie oder einfach schusselig? Fünf Tipps für den besseren Merker
Gestaltung des Glücks: Wie visuelles Design die Wahrnehmung von Gewinnchancen beeinflusst
Wie Design unser Leben beeinflusst
Warum mehrsprachiger Content unerlässlich für globale Marken ist
Backlinks – großer Nutzen für Unternehmen unterschiedlichster Branchen
Job als Konferenzdolmetscher – welche Voraussetzungen müssen erfüllt werden?
Nachhaltige Etiketten drucken: Worauf muss man achten?