Branding
The shape of the Logo refers to the beautiful tiled floor in the restaurant. In combination with art nouveau fancywork, a handwriting and a sans serif type this brings the convivial and nostalgic flair of the great Argentinean coffe-houses into place. The menu is being borne a laser engraved wooden panels. Every information on receipes and letter paper, we use a cotton-fibre added paper called „Boutique-Wool“, is placed there with a stamp.
Digital
The background of the one-pager is a fullscreen gallery which shows the interior of the restaurant in a smooth rotation. Due to a Typo3-CMS everything can be administered by the client, additionally the page is optimized for the usage on smartphones and tablets.
Creative Direction
Christian Vögtlin
Graphic Design
Philip Vogel
Programming
Mario Kober
Interior Photography
Frederik Laux
LSDK
http://www.lsdk.de
E-Mail-Outreach betreiben: Die besten Tipps, um effektiv Entscheider zu erreichen
Festplatte abgestürzt – das sind die 3 häufigsten Gründe!
Werbebotschaften – der Motor für den Verkauf
Webdesign – was müssen Unternehmen beachten?
Welche Werbe- und Designtrends sind für 2024 zu erwarten?
To-go-Verpackungen mit Persönlichkeit
Die Vorteile eines eigenen Website-Servers: Das sind sie
Veröffentlichung der eigenen Arbeit
Windows für Mac-Liebhaber: Die besten Tipps im Umgang
Den Ort finden, an dem Kreativität am besten entsteht
Warum mehrsprachiger Content unerlässlich für globale Marken ist
Designmöglichkeiten in Windows: So personalisierst du deinen Desktop
Die besten Online-Tools zum Gestalten von Kalendern
Nachhaltige Etiketten drucken: Worauf muss man achten?
Der Mehrwert macht’s: Diese Inhalte gehören auf Unternehmenswebseiten
Instrumentenbau: Design trifft Handwerkskunst
Nachhaltige vegane Etiketten drucken lassen – ist das möglich?
Minimalistische Geschenke: bewährter Trend