We are very grateful and proud that this is already the fourth year in a row to create the look of »Gotteswerk« magazine. This year’s edition carries the motto Trial and Error. We felt that it was a perfect opportunity to juggle with the notion of experimenting. This is how we go through life in many situations, after all. At times with surprising results. We decided to present a juxtaposition of words and images, which fly back and forth like the ball in a Ping Pong game. Our author designed a vital concept in cooperation with numerous photographers. One of them, the famous and international known fashion photographer Joachim Baldauf, shares his views on experimental photography in an interview. On the cover you find a puzzle and a removable shiny black substance – that we ourselves experimented with for the first time – so that you can go for own attempts to change the reality of an image and a text.
Agentur
Milch+Honig
Designer
Christina Sofie John
Die Top 5 Vorteile einer Social Media Werbeagentur buchen
Die Qual der Wahl – Erfolg im Internet – die Auswahl der Webagentur
Entdecke die neuesten Trends in Damenmode: Stilvoll und zeitlos
E-Mail-Outreach betreiben: Die besten Tipps, um effektiv Entscheider zu erreichen
Werbebotschaften – der Motor für den Verkauf
Webdesign – was müssen Unternehmen beachten?
Welche Werbe- und Designtrends sind für 2024 zu erwarten?
Limitierte Editionen: Das Phänomen von exklusiven Sneaker-Veröffentlichungen
To-go-Verpackungen mit Persönlichkeit
Die Vorteile eines eigenen Website-Servers: Das sind sie
Veröffentlichung der eigenen Arbeit
Das richtige Produkt im Netz finden: Die Welt der SEO-Agenturen
Deutsches Design beim Bauen – das sind die wichtigsten Merkmale
Gestaltung des Glücks: Wie visuelles Design die Wahrnehmung von Gewinnchancen beeinflusst
Wie Design unser Leben beeinflusst
Warum mehrsprachiger Content unerlässlich für globale Marken ist
Die besten Online-Tools zum Gestalten von Kalendern