13 designers, whose styles could not be more different and some of whom did not even know each other, have come together in this special project to create a calendar together! The result is not only a monthly calendar, but also a network between artists and designers, which will hopefully continue to grow.
The resulting Community Service Calendar costs 8 € (+ 2 € shipping within Germany or 4 € shipping abroad). Additionally you can decide on the amount of a donation. Our recommendation is to donate 2 €, but of course there is no limit to the amount you can donate.
This project is self-financed. We only want to cover our expenses. The entire profit will be donated to the initiative Seebrücke: a political movement that supports a social migration policy, freedom of movement and sea rescue.
Please send your order via PayPal. The amount to be transferred is as follows: 8 € + shipping + voluntary donation. Remember to include your shipping address.
Migration is a human right and sea rescue is a duty. #leavenoonebehind
Designers: Hannes Brischke, Tim Jungmann, Fabienne Lentes, Gregor Scheuerlein, Florian Budke, Diana Wiedmann, Felix Noll, Adriana Bareikyte, Chiara Schwarz, Simone Köcher, Tim Jungmann, Jonas Mayer, Sarah Halbgewachs, Simon Marcio Bretz
Werbebotschaften – der Motor für den Verkauf
Webdesign – was müssen Unternehmen beachten?
Welche Werbe- und Designtrends sind für 2024 zu erwarten?
Limitierte Editionen: Das Phänomen von exklusiven Sneaker-Veröffentlichungen
To-go-Verpackungen mit Persönlichkeit
Das richtige Produkt im Netz finden: Die Welt der SEO-Agenturen
Windows für Mac-Liebhaber: Die besten Tipps im Umgang
Den Ort finden, an dem Kreativität am besten entsteht
Ein praktischer Leitfaden für Marketer, die KI nutzen wollen
Vielfalt der Druckverfahren im Etikettendruck
Gestaltung des Glücks: Wie visuelles Design die Wahrnehmung von Gewinnchancen beeinflusst
Die besten Online-Tools zum Gestalten von Kalendern
Handwerk trifft auf High-Design: Die Exzellenz von Möbeln ‘Made in Germany’
Job als Konferenzdolmetscher – welche Voraussetzungen müssen erfüllt werden?
Der Mehrwert macht’s: Diese Inhalte gehören auf Unternehmenswebseiten
5 Tipps für die Vermarktung von Wein